Saturday, September 28, 2013

Rakan praktikum

Assalamualaikum....

Tak habes-habes lagi citer pasal praktikum.


Here u are...dari kiri zazi, izzah, Ruby dan athirah.

Baru ku perasan tiga-tiga orang pakai spek sama jenis. Aku jer yang tak pakai spek. Izzah dan Athirah kos pengajian bahasa inggeris (TESL). Dua dua orang asal dari utara. Bila aku ngan Ruby sembang ngan dorang mulalah cakap terkeluaq loghat utara. Nasib baik aku ngan ruby agak fasih berbahasa utara walaupon dulu classmates kat maresem kata kalo aku cakap utara macam siam kat baling cakap. Kong hajo kan. Hahahaha.. 



Yang ni kalo selalu baca belog aku pastu tak kenal jugak tatau lah. Belambak muka dia ku tempek kat blog dan intstagram. Oh ya..! Aku ada instagram. boleh ler follow IG aku @shazikashahrim. Ku bukan retis nak taruk gambar stylo mailo..


Sekolah kami praktikum ni suka buat potlouck. Kami semua tinggal kat hostel so tatau nak bawa makanan apa atau nak masak kami budak hostel mana ada dapur. Potluck kali pertama kami share beli kek secret resipi. Pastu time hari raya cikgu-cikgu kena bawa makanan jugak so lagi sekali kami share beli kek cokelat pulok. Dan yang last skali farewell potluck tak mau dah beli kek dah bosan so share beli kuih muih jerlah.. beginilah nasib orang bujang duduk hostel nak masak tak de dapur. Konklusinya..beli jer makanan.. senang.







Till we meet again kawan-kawan..Bye~


No comments: