Wednesday, February 26, 2014

Manfaatkan cuti hujung minggu


Assalamualaikum..

Hujung minggu aritu aku sempat keluar ngan classmates ke national library untuk cari bahan rujukan untuk assignment kaunseling. Sepatutnya kena antor minggu lepas assignment tu pastu extend sebab ramai yang tak buat lagi.. Yerlah..kat sekolah sibuk nak pikir mengajar pastu tak sempat nak pikir pasal assignment pon. Dah last menet camni baru semua kalut. Tapi tak kalut sangat pon.. Masing-masing wat rilek jer lagi... Hehehe...


*kata je pergi library tapi tak sempat pon nak bergambar. Sibuk cari bahan


Pastu otw nak balik kami gi time square sebab si Ika nak cari wedges baru nak pakai ke sekolah. Okey. Semua ke TS la pulok. Aku ase tahun ni baru kali pertama aku gi TS. Punyer berdoa banyak-banyak pasang niat.. "azi, gi TS teman ika beli wedges je okey. Jangan ko pulak yang terbeli macam-macam". 



Memang kuat dugaan kalo gi TS. 




KakLong snap gambar ni masa orang duk kalut nanar cari jalan menuju TS.  Amboi...sukaan ngat aminah..


Sementara terperangkap dalam jem marilah bergambor secara berjemaah.  


Dah sampai TS ramai giler orang sebab ada event pe ntah. Dan hujung minggu memang tempat lepak golongan muda kat TS ler kalo tak ke Sogo atau Jalan TAR atau mid. Aku pegang bag aku kuat-kuat masa berjalan sambil mata melilau-lilau. Bukan sebab takut kena ragut, tapi sebab takut terbekenan pastu terbeli pape. Ah sudah...


Sementara ika duk pilih kasut, marilah berehat sambil camwhore bersama kaklong..Kasut belah kanan tu cantik tapi memang bukan taste aku lah nak menyeksa diri pakai kasut tinggi-tinggi umpama berjalan jinjat. 


Dah dapat wedges yang berkenan terus balik selepas singgah makan sekejap di wongsolo..


pi es: Oh ya..!!! Kat wongsolo aku terjuma Jemah.. ..!! Geng pergi library masa prep malam kat maresem dulu. Lama giler dok jumpa selepas habes spm. Terkejut wa beb sebab jemah yang dulu makin feminin.. Sekarang dia dah bekerja bahagian engineering. Ramai kawan-kawan maresem kerja area KL sekarang. Mohon sesiapa anjurkan reunion sementara aku masih di sini. Karang kalo terlepas ke sabah sarawak dah tak leh join reunion.

No comments: