Sunday, February 8, 2015

Malam kedua di LJ


Sedang aku mengemas barang2 dan bilik aku rasa lain macam jer lampu ni. Malap. Dan tetibe terus tiada elektrik. Huaaa!!!


Kebetulan aku sedang kemas barang dari beg. Terus aku cari lampu suluh dan berlari keluar dari bilik sambil menjerit. "Kak ros!!!" nama akak serumah dengan ku..


Debor weh pertama kali kena macam ni. Hahahaha... Bila letrik tak de suasana jadi sunyi. Nyamuk pon banyak. Kebetulan pula hujan pon turun menghambat kesunyian. Aku pon releks jer melangut duk kat ruang tamu. Kak ros pulak main game kat fon.


Dekat sejam jugak lah kami bergelap. Tetiba letrik ada. Yeay!! Menjerit keseronokkan la kami.

Sekolah ni pakai genset so kemungkinan letrik tak de adalah sebab tak de minyak. Syukur berada di sekolah yang 24jam ada letrik. Sebab ada kawan aku sekolah dia ada yang tak dapat letrik 24 jam.


No comments: