Saturday, March 28, 2015

Anak ayah kan kuat

Assalamualaikummm..

Aku tanya apa khabar?

Last week aku kan keluar ke bandor. Sebelum masuk semula ke hutan ni aku call lah family dan kawan kawan sementara masih ada line talipon. 1st aku call ayah. Sedang rancak sembang, ayah aku keep repeating this word


"anak ayah kan kuat"


Sampai sekaràng aku duk pikiaq apa maksud sebenar ayah nak cerita ni. Mungkin sebab ayah tahu lama dah aku berjauhan makin lama makin menjauh dan makin mencabar idup aku ni. So dia suruh aku kuat tempuh semua ni.

Ataupon..ayah duk teringat masa aku angkat beg dan kotak kotak buku sendirian bawak balik rumah from kl to ganu or from kedah to ganu.. So dats y aku kena kuat. Katang ah orang ganu kate.

Hurmmm..mana mana jerlah.

Seorang ayah ni tak beleter panjang pon. Just simple words can make a daughter's heart sentap.


Ye ayah. Anak ayah kuat (T___T)


.jiwamestimaukental.

No comments: