Thursday, December 31, 2015

Penutup koleksi 2015

Assalamualaikum..

Tadi masa transit beberapa jam sebelum ke bandar M, aku gi jumpa ruby kat putarajaya pastu ruby bawak aku gi alamanda. Makan sana jap n then gi mph nak cari buku rujukan murid. Tak dak buku rujukan yang sesuai so end up beli 2 buah buku ni..


1. Rehabilitasi

Sebelum ni pernah baca buku reinkarnasi karya penulis ni. Tak tengok lagi isi dalam dia macam mana. Nanti malam new year aku baca neh..

2. Cikgu, saya suka pergi sekolah

Macam menarik jer tajuk. Tengok isi kandungan hurmmm macam menarik. Terus ambik dan bayar. Mana lah tahu kot kot nanti dapat boost up energy untuk mengajor. Ntah ntah satu hari nanti aku rajin nak buat buku sendiri jugak..hehehehe berangan jerlah..

Nampaknya 2 buah buku ni last aku buat koleksi untuk tahun ni. Tahun depan beli lagi buku. bertambahlah koleksi mini library aku nanti..

Okey readers semuaaa..

Saya mahu ucapkan HAPPY NEW YEAR 2016

365 new days
365 new chances.

With ❤
Xaxi..


No comments: