Thursday, December 17, 2015

Persis kah?

Assalamualaikum..

Dulu masa zaman indie aku suka sangat Yuna. Dalam fon aku penuh dengan lagu lagu indie. Terpengaruh dengan cerita KAMI. masa tu aku di matrikulasi.. asyik dengar lagu indie jerlah sampaikan aku lupa masa kat meresem dulu aku layan lagu 90an.

Nak citer pasal Yuna ni. Sebab aku suka sangat kan Yuna sampaikan nak terikut ikut cara pemakaian dia. Dia pakai skinny jeans aku pon pakai walaupon ayah aku larang. Pastu dia lilit lilit shawl..aku pon lilit jugak. Dia pakai cardigan aku pon pakai jugak.


Tu citer dulu la kannnn...

Sekarang sedang mencari identiti diri. Takkan lah dah jadi cikgu nak berpenampilan cenggitu lagi. Lebih selesa pakai kemeja dan seluar slack kalau gi jenjalan. Kat sekolah opkoslah baju kurung jer.

Cam yuna tak??

Oh ya.. aku pakai nick name yuxi bukan sbab yuna okey..

Ayu + azi = yuxi

Dah kenapa ayu? Cita cita aku nak jadi perempuan ayu.. hahahahaha

Mohon jangan carut sis okey.. bye🙈



No comments: