Wednesday, December 16, 2015

Review buku : Diagnosis

Assalamualaikum..

Kali ni aku nak review 2 buah buku best untuk bacaan kamu semua.

 Kedua dua buku ni dalam bentuk cerita motivasi daripada beberapa orang penulis. Dan semua penulis buku ni adalah doktor. So secara tak langsung pembaca dapat jugak ilmu ilmu kedoktoran disamping motivation.


Mana nak dapat:

Kamu boleh dapatkan buku buku ni di MPH. Aku ada cari di Popular buku buku ni tapi tak de.. so sanggup suruh kezen aku di KL gi cari kat  mana mana MPH pastu pos kat aku ke sarawak.

Harga:

Aku lupalah berapa harga sebab tak de tulis kat buku. Yang diagnosis 2 harganya rm30.

Oh ya!

Baru baru ni viral kat fb ada citer pasal doktor dan nurse kena kutuk cakap cuai la tak bertanggungjawab lah. Sedih jugak aku baca komen komen manusia tu. Sebab aku kan dah baca kisah kisah doktor dalam diagnosis ni. Faham lah serba sedikit kerja dorang yang mencabar tu.


Nah..amekkaw.. cer tengok profesion yang paling rakyat malaysia percayai.. siapa yang paling atas? DOKTOR.. yang kedua CIKGU.. tapi yang paling selalu kena viral hentam.. 2 profesion ni lah..alahaiiiii..

Haa.. apa lagi. Gi lah MPH cari buku buku ni. Berbaloi kalo korang baca... insha allah..

With love
Zazi ❤





No comments: