Monday, February 8, 2016

Lopa

Asalamualaikumm...

Di penghujung tahun 2015 finaly dapat jugak rembat tudung naelofar sehelai dua..eh tak..beberapa helai. Thanks to my bro sudi bawak iols gi butik neelopa. Sokmo tengok lopa pakai tudung dia masa Meletop pastu selalu bukak insta dia. Mestilah keinginan tu tinggi kan.

Bila dah ada tudung ni kan. Ada beberapa perkara aku rasa renyah la pulok.

1. Cara nak simpan tudung ni. Kalo lipat berkedut. Kalo nak sangkut macam kat kedai tak dak penyangkut macam kat butik tu. Sekarang aku lipat jerlah ikut suka ati.

2. Masa nak iron. Renyah giler pakai iron biasa. Siapa yang ada iron stim okey lah. Aku kan jenis tak suka benda renyah renyah camni. Time rajin jer aku pakai pergi sekolah.

Nak pakai tu senang  main serelung jer perbetul sket dah siap. Tulah manusia. Orang pakai kita nak pakai jugak. Hahahaha. Last last tudung bawal simpul bawah jugak yang aku gemari..Papepon iols seronoklah dapat jugak tudung lopa.


2 comments:

nidapink90 said...

bpe hrga? mahal tak? ade size ke

shazika said...

Yamboii..bnyak persoalan. Hahahaha
Hrga 80+ free size. Nida g la ushar ig naelofarhijab.