Friday, April 1, 2016

Boyfriend



Assalamualaikum..


Memang sejak dari dulu lagi ada 2 benda yang aku seboleh bolehnya tak mau cerita dekat blog..pasal family dan boyfriend..ini untuk keselamatan ahli keluarga aku lah walaupon aku tak femes tapi mak aku penah pesan kalau kat laman sosial jangan expose sangat pasal diri kita ni. Sebab tu lah aku tak pakai nama betol di blog. Nanti tak pasal orang google nama kita and knows everything about us..


Pasal boyfriend plak kalau boleh aku tak mau cerita pon.. sebabnyaaaaa..

1. Nanti kalau serba serbi nak cerita pasal kisah sweet boipren korang setiap masa update tetibe ditakdirkan jodoh korang tak berpanjangan. So apa jadi kat blog tu??? Ko nak delete balik semuaaaaa entry cerita pasal kesuuwiiiitan korang dari awal sampai akhir?? Jenuh ler nak buat camtu. So, better tak yah cerita..SELAMAT..

2. Andai kata korang update pasal boipren pastu dah putus pastu boipren baru tertengok pasal entry masa ngan ex boipren..tak pepasal menimbulkan syak wasangka dan perbalahan.. padahal kita dah tak de pape pon ngan ex boipren cuma lupa nak delete jer la.. so lagi sekali.. better ko jangan update pasal boipren dari awal..SELAMAT..

3. Aku penah follow beberapa blog yang menceritakan kesuwitan dorang bercinta ngan boipren dorang.. ada yang alhamdulillah dah selamay bernikah dan beranak.. dan ada jugak yang puts di tengah jalan. Yang putus ni lah aku sadis sket.. punyer syiok aku baca blog dia tetibe satu ari aku perasan.. eh pehal dah lama dia ni dah tak update pasal boipren dia. Atau entry entry lama dah tak de..rupa rupanya dah clashhh..

Manusia sekeliling aku termasuk kawan kawan sedara mara dan even anak murid aku pon sibuk bertanya...
"Zi, bila nak kawen?"
"Ticer, siapa laki ticer?"


Aku habaq direct...tak dak boipren nak kawen camne.. pastu dorang tak percaya pulok..

Mak aku gitau aku.. "takperlah kalo tak dop boipren pon. Ayah kan boipren awak juga" yerlah mak.. a father is a daughter first boipren.. and he will never dissapointed me..

Pesanan pada semua blogger.. kalau nak update pape.. think about the future..okey..

No comments: